Ostematrix shaklee · Vivix

Gigi luruh bagaikan hujan yang turun

image

 

Sedang gosok gigi…rasakan sesuatu yang luar dari kebiasaan. Namun tidak tahu sebabnya. Rasa pelik pada sang gigi.

“Argh, aku je kot fikir macam macam. Kesan akibat baru monopause kot ni.”

Saja sedapkan hati.

Namun ia tidak berakhir di situ. Rupanya mahu jadi sesuatu yang cukup menggerunkan.

Sedang mengunyah nasi dengan lauk kesukaan. Rasakan ada sesuatu yang jatuh di dalam mulut.

“Eh, apa benda ni? Rasa macam bersepah je dalam mulut ni. Tulang dari lauk ni lah kot”

Beranikan diri keluarkan isi mulut.

Yang keluar tu adalah nasi bercamour gigi!!!

Rupa-rupanya gigi yang dirasakan bersepah tadi.

“Ya Allah, gigi aku luruh. 2 3 batang gigi luruh sendiri. Apa jadi ni?”

Hati meronta gelisah.
Mulut tak tau nak cakap apa dah.

Takut!!! Petanda apakah ini?

Gusi bagaikan hilang daya memegang gigi dengan kuat.

Ia terbukak! Kembang bagaikan biskut direndam air.

Tanpa pandang kiri kanan, terus meluru ke klinik gigi berdekatan.

Bila doktor lihat keadaan gigi dan gusi, doktor pon terkejut!

“Kak, saya tak pernah lihat kes sebegini tau kak. Gusi akak menurun. Ia tak mampu pegang gigi akak dah. Yang atas ni pon akan alami nasib yang sama nanti. Terpaksa dicabut”

Adakah ini salah satu simptom monopos? Eh, melampaunya kalau macam ni sekali kesannya.

Namun, ini realiti. Mungkin disebabkan ambil satu produk sebelum ni dan buat gigi pon luruh macam air hujan turun dari langit.

Eh, takkanlah teruk macam tu sekali kesan produk ni. Mahal ni harganya. Ingatkan makin positif kesannya. Ni makin teruk. ๐Ÿ˜…

Kawan cadangkan mencuba ostematrix dan vivix dari Shaklee untuk pulihkan balik. Masih rasa ragu ragu nak cuba. Yelah, produk yang dah diambil setahun ni belum habis lagi. Dah la mahal harganya.

Inilah pentingnya pengambilan kalsium yang cukup bagi mengelakkan gigi tamat usia sebelum masanya.

Juga elakkan dari mengambil produk yang boleh membahayakan kesihatan untuk jangka masa panjang.

Nak cuba ostematrix dan vivix?

Boleh hubungi saya untuk saya bantu awak ye.

Kena bertindak segera sebelum gigi kita sendiri makin menghilang dengan sendiri.

Takutnya๐Ÿ˜…

Hubungi ainin 0145291689 sekarang

image

 

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s